Xzakt kundrelation: Kundnöjdheten viktig för företaget

Xzakt kundrelation: Kundnöjdheten viktig för företaget

Det har gång på gång genom undersökningar bevisats att kundnöjdheten faktiskt är väldigt viktig för ett företags verksamhet. En positiv kundupplevelse leder till en ökad kundlojalitet och en nöjd kund har en mycket högre betalningsvilja än missnöjda kunder, vilket i längden är eftersträvbart rent ekonomsikt. Det är lönsamt att satsa på en så bra kundupplevelse som möjligt för att långsiktigt lyckas få nöjda och lojala kunder.

Xzakt tar hand om dina kundsamtal

Xzakt Kundrelation AB är ett outsourcing företag grundat av Gunilla von Platen år 2000 och är i dag en av Skandinaviens ledande leverantörer inom outsourcing av kund- och växelsamtal.  Xzakt fokuserar på kvalitet och skapande av mervärde genom goda kundrelationer.  Xzakt Kundrelation täcker i dag samtliga skandinaviska språk och levererar kundhantering i världsklass. Xzakt hjälper dig att bygga upp ditt företags kundservice och förädla dina redan existerande kundrelationer med hjälp av de absolut bästa och motiverade medarbetarna som tar hand om dina inkommande kundtjänstsamtal.

Aldrig starkare än den svagaste länken

Xzakt Kundrelation är mån om att uppdragsgivaren ska kunna erbjudas en kvalificerad och up-to-date hantering av kundsamtal, vare sig uppdragen är enkla eller kräver mer kunskap. Xzakt Kundrelation har uppdragsgivare inom många olika branscher och företaget måste därför vara mycket anpassningsbart för att kunna ta hand om den specifika uppdragsgivarens behov.

Eftersom kvalitén på kundsamtalen är viktiga för både Xzakt  och Xzakts uppdragsgivare kräver Xzakt Kundrelation engagemang och delaktighet från sina medarbetare. Redan i rekryterings skedet ser Xzakt till att hitta den bästa personalen för uppdragsgivarens behov och medarbetarna utbildas även löpande för att kunna upprätthålla kvalitén på samtalen . Xzakts medarbetare är proaktiva, motiverade och brinner för kundservicen och är därför de mest kvalificerade personerna för att nå det bästa kundresultatet.

Missa aldrig en lönsam affär

Xzakt Kundrelation besvarar även växelsamtal och har alltid en kontaktansvarig på plats för att ta emot samtalen dygnet runt. Samtalen besvaras inte bara med högsta kvalitet, utan Xzakt gör det även till en lägre kostnad än om uppdragsgivaren själv skulle göra det. Växelsamtal tas emot alla dagar på året för att du som kund aldrig ska missa ett viktigt inkommande samtal.

No related posts.