Missa aldrig en affär igen

Missa aldrig en affär igen

Bra kunder är nöjda kunder. Med nöjda kunder kommer dessutom mer lönsamhet och ett gott rykte. Det här är något som outsourcingföretaget Xzakt Kundrelation är experter på. Med marknadens längsta erfarenheter inom bland annat rekrytering och uppföljning får du en grupp välutbildade anställda som tar hand om ditt företags kundtjänst. Med varje kund ser de en möjlighet att öka din vinst och styrka bandet mellan företag och kund. Om kunden är nöjd kommer kunden att återkomma och dessutom rekommendera ditt företag till andra. Xzakt skapar en stabil grund för kontakten mellan ditt företag och dina kunder och återkopplar alltid när det finns möjlighet till det. Dessutom sköter de din växel åt dig, så att du aldrig missar en bra affär igen. Det handlar om en service som utförs dygnet runt, alla dagar i veckan, hela året. Det blir därtill billigare och enklare om du anlitar Xzakt att sköta din kundtjänst än om du anställer egen personal att göra det.

Dina kunders behov servas

Outsourcing av kundtjänst är ofta ganska enkel och enspårig. Men i Xzakts fall handlar det om avancerade tekniker och metoder på en sofistikerad plattform som även du får tillgång till. Plattformen är specifikt anpassad för ditt företags tjänster och dina kunders behov och krav. Inte nog med det, du får även en egen projektledare som ansvarar för det arbete som utförs i Xzakts regi. Du kan ha direkt kontakt med projektledaren och får på så vis en utomordentlig överblick över vad dina kunder vill ha och hur du kan växa på marknaden.

Mångspråkig personal

Med höga krav på de anställda och deras utbildning får du Skandinaviens bästa kundtjänst. Xzakt kundrelation erbjuder till och med sina tjänster på så många som sex språk – svenska, finska, norska, danska, engelska och tyska. Med de språken kan du mästra hela den nordiska regionen och mer därtill! Och som om inte det var nog så erbjuder de även hjälp med administration, logistik och marknadsundersökningar  – allt för att styrka din position på marknaden.

Andra inlägg:

  1. Xzakt kundrelation: Kundnöjdheten viktig för företaget